woensdag 30 januari 2008

Opsmuk

Het is hier te kaal. Ik excuseer mij hiervoor bij de willekeurige passanten en de harde kern. Kaal is iets dat niet in mijn woordenboek staat, ik heb immers een immense haardos.
Hopelijk heeft de big bro even tijd in de (laatste) lesvrije week (ooit) om een tot in de puntjes lay-out voor deze blog te maken.

Verder van hieruit 'all the best you can wish for' aan de mensen die ik heel binnenkort weer even moet missen omdat ze zichzelf eens willen voelen leven in New York, Finland of bovenop een besneeuwde berg.

Ik heb nog een exaampje te gaan over stoere mannen tegenover stoere mannen, kortom de mannen die me na aan het hart liggen. Het enige waar ik nog voor moet zorgen is dat ik ze kan uitdossen in een beetje theoretische kennis die van toepassing kan zijn op deze binken die doorgaan als mijn favoriete culturele object van het afgelopen semester.

1 opmerking:

Anoniem zei

he ik voel mij aangesproken :) ik zal u missen ginderver en ooit gaan we samen
nu nog héél eventjes leren en ge zijt er ook van af! FEEEEST!
eerste afspraak: maandagavond na de holidays eens Stukske doen?
nu ga ik verder inpakken *grijns*
dikke smakkerds en veel succes morgen
xxx