donderdag 15 mei 2008

Lolsmurf

Ik weet dat het gaat regenen.
Ja tuurlijk gaat het regenen.
Dat weet iedereen die zich via Frank of Sabine weet te informeren. Of via pagina 300 en diens vriendjes 301 het 24 urenpraatje en 302 de volgende dagen.
Maar het gaat niet regenen.
Neen, het gaat niet regenen voor het moment waarop ik mijn deur uitga.
En ik ga mijn deur uitgaan want ik voel dat ik hier niet kan blijven zitten.
Mijn kont is daar niet voor gemaakt. Mijn systeem ook niet.
De vraag is waar naartoe. Het feit indachtig dat sommige mensen nog wel het een ent ander te doen hebben op dagen als vandaag.
Ik niet, ik heb beslist van niet. Ik kan niets doen. Slechts lol maken.
Ik wil en ga nu op zoek naar een lolvriend. Als dat niet of slechts gedeeltelijk slaagt, dan gaat ge mij daar niet meer op horen terugkomen. Maar natuurlijk hoop ik weer van ganserharte dat het avontuur op een steenworp ligt.

edit: en natuurlijk vond ik wel een lolvriend aan wiens bel ik regelmatig hang. Om die bel niet verder te overbelasten besloten we om samen te gaan hangen op het Ladeuze. Met een vriend met mijn fiets in de hand, kom ik door de ganse stad.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Of omdat ik gisteren gezegd heb dat het ging regenen natuurlijk.
Echter, voorlopig nog niets van dat alles...

Doei doei

Anoniem zei

Het is hier stillekes tegenwoordig!