woensdag 11 april 2007

April: een nieuwe lente, een nieuw geluid ( by Gort(ig)er)

Soms, is het niet te laten en dan lach ik spontaan mijn breedste lach, in openbare ruimtes, zoals op de openbare weg. Deze nacht besloot ik met wat nieuws te beginnen. Deze nieuwe blog & een nieuwe poging tot joggen, mét enige opbouw. Het eerste dankzij blogger, het laatste in het gezelschap van Vlaanderen Sportlands' Evy. Ze is ge(c/k)ast in mijn mp3speler.
De komende weken verzekerd ze me dat ik fit zal worden en ja! Ik geloof erin. Maar waarom moet dat zo beschamend zijn: breedsmilend rondlopen terwijl je je dorpelingen passeert, of moeten beginnen wandelen net wanneer je op het punt staat om een oudere manskerel te passeren en haast bijna volmondig "ja" roepen wanneer je bij wijze van para-sociale interactie wil antwoorden, wanneer Evy de vraag stelt "had je verwacht dat het zo vlot ging gaan?".
Nu ja, het heeft ook zijn positieve kanten, naast in bad zitten is het een van die andere momenten in tijd en ruimte waarin ik inspiratie vind. Het scherpt mijn geest. Welke vruchten het ook zal afwerpen, een vervolg komt!

En nu, richting badkamer. Opfrissen geblazen.

Pisblom(met een)geur of Schijn

Geen opmerkingen: