donderdag 12 april 2007

Wat een mens zoal niet doet op een zonnige dag...

Aangezien mijn blogpartner een dagje aan zee zit -maar vooral omdat ik zo competitief ben ingesteld- zal ik hier ook maar eens een bericht tegenaan gooien. Vandaag was het een mooie dag. Nee, dat is een understatement: het was een prachtige dag! Een dag waarop een mens gaat picknicken in het park, of een fietstocht maakt, of met de kinderen naar de speeltuin gaat...-dat laatste is tot nader orde en gelukkig maar nog niet aan mij besteed- Daarom ga ik het niet hebben over wat ik vandaag gedaan heb (dat zou misschien ook wel te afrontelijk zijn) maar wel over wat ik niét gedaan heb. Ik heb NIET mijn statistiekboek ter hand genomen, hoewel het op de planning stond. (niet dat zoiets alleen voorvalt op zonnige zomerse lentedagen, maar soit) Ik heb ook NIET mijn puinhoop -ook wel slaapkamer genoemd- opgeruimd, hoewel dat dringend nodig is. Vandaag, zo rond een uur of 12 kreeg ik nochtans mijn halfjaarlijkse kuisaanval, maar zelfs dat volstond niet om de aantrekkingskracht van de zon zomaar te negeren. Voorts heb ik NIET de spin in mijn boekenkast gevangen...maar dat heeft eigenlijk niets met de zon, dan wel met een soort fobie te maken dus in feite past het niet echt in het rijtje. Tot slot ben ik ook NIET gaan lopen met Evy, hoewel ik dat wel wou...Maar goed, dat doe ik morgen wel (déjà entendu alom!) Dat lijkt mij wel een plan; morgen doe ik alles wat ik vandaag niet gedaan heb (statistiek leren, kamer opruimen, spin vangen en lopen met Evy) en dan doe ik niets van wat ik vandaag wel gedaan heb. Dat is het proberen waard denk ik. Wish me luck!
SchoneSchijn

Geen opmerkingen: