maandag 7 mei 2007

Chouchou

Yeah but no, but, yeah but no but... een engels debat kan veel bedenkingen oproepen maar gelukkig ook heel wat punten.
Frans kon me echter gestolen worden, want als blijkt dat je voor niets uit je bed komt op een maandagmorgen dan kan dat iets dat niets bleek op te leveren me bijgevolg gestolen worden - zoals het me eigenlijk altijd gestolen kan worden. Maar ik ben dan ook niet haar chouchou i.t.t. tot haar chouchou die niet kwam opdagen, waarschijnlijk wél gewaarschuwd want voorkeursbehandelingen krijgen maakt volgens de logica deel uit van het lievelingzijnpakket.
Op zo'n momenten is er blijdschap omwille van een goede vriendin en een goede werf-chocoladecake die als plaatsvervangers zeer bekwaam bleken -meer van dat!
Samenkomst bij Hilde, die zodanig lekkere koffie zet dat doorwerken geen probleem vormt en de eerste honger vergeten of overgeslagen kan worden. Voorspellingen over toekomstige uitspraakvergissingen zoals dé Milo die de Milow genoemd zal worden en verder enige onenigheid over de uitspraak van Sanoma, beiden even pragmatisch aan de kant geschoven.
Verder heb ik iets nieuws aangevat, niets heldhaftigs, extravagant, geen nieuwe pogingen tot wilde avonturen. Maar wederom een nerdy-ik-deel dat roept om ontwikkeling! Hoewel het hoogstwaarschijnlijk WEER een passionele bevlieging wordt. Bij deze voor de leek die zich (al dan niet blijvend) geroepen voelt: wikiboek html