maandag 11 juni 2007

Doods

Bloggen, het lijkt er minder van te komen. Een oorzaak kunnen de examens zijn, maar ik zou liegen als ik zei dat dat mij alle tijd ontneemt. Er is gewoon sprake van een algemene afzwakkende relatie die ik heb met de computer, op mailen na. Verder wordt ook de input die normaal uit het sociale leven geput kan worden gemist.
Zo had ik zaterdag mijn eerste examen dus -joepie- ik was in leuven, maar damn wat was het er doods en iedereen had het zo naar zijn zin tijdens het examen dat ze collectief dachten "we blijven nog wat plakken, dat is hier dolle pret" bijgevolg bleek wachten zinloos en keerde ik naar huis met een slecht humeur.
Gisteren heb ik aan de tv geplakt, die verkiezingen konden mij boeien! De uitslag had ik anders gehoopt. En winnaars (één winnaar, want heb je ooit gehoord van zijn andere partijleden, op Ulla na?) die ik losers vind, blijken het niet slechter te doen dan die ander kleine "PARTIJ!" die ik wél belangrijk acht.
Ziezo, meer kan ik er niet uitpersen. En ik wed dat velen wel iets laten vallen over de verkiezingen, dus originaliteit die de hoogste toppen verkent, njet.
Aan allen die examens hebben proficiat, eum... ik bedoel veel succes!!

1 opmerking:

Anoniem zei

wat ik nog even wou vermelden zo nogal passend bij ons mail verkeer: ik weet dat ge niet naar emma kijkt, maar zij en ook die toffe toffe ignace waar ge duidelijk wel een beeld van hebt nu, hebben OOK een blog! moet ge zeker eens checken, want ik ben er van overtuigd dat ge het daar naar uw zin gaat hebben ;o)
wat betreft ulla, was het niet gella? ik weet het niet, ik ken het verschil niet tussen die twee, ik weet alleen dat ik er niet op gestemd heb!
zozozo nu verdiep ik mij nog eens in een cursusje want dat doe ik zo graag! SMAK van een STUK