woensdag 22 augustus 2007

Lucky Manuelo (hij kwam, zong overwon)

Inleiding

mmm waarom brandt het licht in mijn kamer ? Alzheimer.
Het toeval bracht mij daar wegens nood aan een pen, om dit te schrijven. Alzheimer? want een 21e eeuw belooft allesinds al dat het zonder ook kan. (old skool, smooth paper)

Midden

Bon, een causaliteitsvraag eist zijn aandacht op.
1. Wordt de muziek van zangers die knap zijn goed omdat in de nabijheid van die mannen de kritische geest gaat varen??

2. OF. Wordt elk mannelijk specie met een strakke geile glanzende gitaar in zijn handen nu eenmaal een bink, die hij in se niet is, maar waartoe we onszelf wel dwingen hem zo te zien aangezien muziek (soms of altijd) rock'n roll is en daar bijgevolg seks en groupies bij horen, volgens de legende?

einde

1. Kicken op toevallig muzikale mannen.

2. Rock'n roll erotiseert.

MMm denk. Ik laat de kwestie voor wat ze is en neem de gulden middenweg, van al dat goeds een beetje, dit EN dat.

ter gelegenheid van het pukkelpopuitbolsyndroom en het gemis aan het schrijven van een strak festivalverslag. Deze ingeving, geinspireerd door al dat mannelijk moois, maar in de eerste plaats door de muziek, natuurlijk!

3 opmerkingen:

Licht bewolkt zei

oja, oja! "rock'n roll erotiseert."

Anoniem zei

rock'n roll erotiseert. Zelfs de toeschouwers worden er knapper door. Pukkelpop was bezaaid met hotties! En ik mis ze al...

Anoniem zei

hotties en hunks in overvloed ja, maar volgens mij zat daar inderdaad een wolk van erotiserende festivallucht rond... pas maar op voor de cameramannen op ketnet want daar zit ook een soort van erotieklaagje op!