dinsdag 25 september 2007

Gisteren en veel toeval later

Vandaag heeft iemand haar "meest mysterieuze sms ooit" ontvangen, het toeval wil dat die van mij kwam.
Het toeval wil namelijk dat ik een tv op mijn kot heb.
Het toeval wou een paar weken geleden dat ik mij emancipeerde door de oh zo "supermannelijke" taak van posten instellen op mij te nemen.
Niet alleen het toeval maar ikzelf -beinvloed door de mannelijke naam alleen al- wou de ROB instellen.

Ma seg, nu wou 't toeval toch wel niet dat ik naast het sturen van mysterieuze smsen ook goed blijk te zijn in het sturen van winnende smsen.

Of dat dan toeval is of niet dat ik uitgerekend met diegene naar de film kan, mag en wil, diegene die samen met mij heeft staan figureren in die film -laat ik in het midden.

1 mysterieuze en 1 winnende sms en 1 film later zullen we weten wat dat heeft opgeleverd, hopelijk toch minstens "a second of fame"!

Geen opmerkingen: