zondag 16 september 2007

Bezinning - Peer pressure

In 1 week tijd krijg ik plots twee url's naar mijn hoofd geslingerd van twee vriendinnen die het in hun hoofd hebben gehaald om lekker 2.0 te gaan leven.
Eén Flickr pagina, geen met semi-professionele digitale spiegelreflexcamerafoto's, wel leuke Marokkaanse pics.
De andere heeft een "Mijn Ruimte" gecreërd.
En daar begint de bezinning. Na de vraag, maak er ook een, dan worden we vriendjes. Zijn we natuurlijk al! Ik zou (potentieel) zo'n ruimte van het web in beslag kunnen nemen om naar vriendjes van vriendjes op zoek te gaan. Wie weet wat kom ik dan tegen. Weer een hoop aanleidingen tot platonische toestanden...
Voor eenmaal zou ik met een licht ironisch bijklankje tegen mezelf kunnen zeggen "blogger blijf bij je leest". In de hoop dat iemand dit leest dan, natuurlijk. :)

Moest er hier toch iemand passeren die denkt, pisblom wil ik wel als vriendinnetje, laat dan maar een vriendachtig commentje en een link naar je blog achter.

1 opmerking:

Anoniem zei

bij deze :p www.myspace.com/laaaana :D Maar wij zijn idd al vriendjes! hihi (oh nee, te meisjesachtig!) HAHA en ook HOERA! ik ben (mede) onderwerp van uw schrijfsels! x