dinsdag 12 februari 2008

t kan nooit kwaad een beetje reclame te maken

althans,
voor een ander.

Als er een ding is waar ik de kriebels van krijg is het een vooruitblik op een uitverkoop van mezelf, op pakweg de (ver) in het vooruitzicht liggende arbeidsmarkt, of pakweg de blogosfeer...

T' is niet voor mij, t' is voor een ander. Zoals de man van Melle het altijd zei. En gelijk heeft die onbaatzuchtige man.

Reclame ga ik nu dus maken voor een jong meisje, dat ik van haar noch pluim ken, op haar stem na. En da's een klok. Lekker diep, lekker bluesy en jong en fris. Haar myspace-muzikale-borrels heb ik al x aantal keer met plezier achterover geslagen. Ik was dan ook de eerste om haar stem te herkennen deze middag in het stadspark.
Ik zag haar nauwelijks, maar horen kon niet anders, wow. Nog nooit heb ik iemand zo onbeschaamd -mooi- uit volle borst horen zingen in een zonnig haast 'overvol' stadspark. Meteen spreidde ik mijn myspace-kennis van kleine groepjes tentoon door tegen mijn vriendinnen uit te roepen: "DAT IS SELAH SUE". Nu nog een snelle LINK en het luisteren is aan u.
Check zeker ook haar agenda: ga zo bijvoorbeeld op 1 april naar het Stuk, het zal geen slechte grap zijn.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik kan er misschien al direct mijn myspacevriendin van maken :p klinkt ni slecht.

Anoniem zei

en het is gratis