dinsdag 7 oktober 2008

Ik ben ontspanningverslaafd. Ik stress omdat ik nood heb aan meer ontspanning en meer leidt tot gevoelens van nú, ik wil het nu, ik kick er op, ik kan niet zonder.
Zo ben ik nog maar een korte tijd terug uit de studio waar ik Waltz with Bashir heb bewonderd in een afgelaten, zo afgelaten als een lege band, zaal. Al weer roept het ontspanningsmonstertje om aandacht, wat zal ik doen, met slechts één maat ter beschikking. Met wel één uitnodiging voor een kotfeestje in de hand. Ik zou zo de deur uitkunnen en aangezien ik verslaafd ben zal ik ook moeten, alleen nog een kwestie van mijn gemaakte keuze door te drukken naar handelen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb hier net 'Death cab for Cutie' ontdekt dankzij jou pisblom: wat een fantastische sound. Ik kom natuurlijk weer eeuwen te laat, want de groep bestaat al sinds 1997. Bedankt voor de tip!

Anoniem zei

STREEEEEEEEEEEESSSSSSSS ;) (mimimimimimmiiiiiii)