maandag 8 december 2008

Of hoe er uit muggen olifanten kunnen kruipen

Mijn extravertie brengt me weeral nergens anders dan in een dwaze discussie. Gewoon omdat ik iets zeg dat vervolgens anders en harder geïnterpreteerd wordt dan dat het bedoeld is. Leer ik dan nooit uit mijn fouten. (zie infra post). Zo ja ben ik dan gedoemd om zonder enige slechte intentie toch wel het vaakst tegen de muren te blijven botsen. Het is immers toch slechts de dommerik die zich twee keer aan een soortgelijke steen kan stoten en als extravertie leidt tot stenen of stenen muren, zit dan niet elke blogger met dit probleem??

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Muggen zijn helaas vaak het lot beschoren om uit te groeien tot veel te grote olifanten, en eigenlijk zijn ze zijn op zichzelf reeds lastig genoeg! Maar wat als die mug zichzelf niet meer mag wezen, wat als je elke mug moet wikken en wegen uit schrik om even later vertrappeld te worden door diezelfde olifant, wat als die mug niet af en toe meer een steekje mag zetten, kijken in welke mate er reactie wordt uitgelokt? Laat in het steeds oppervlakkiger wordende gezoem de mug gewoon zijn werk doen en haal die olifanten niet weg uit de Savanne, er zijn er al zo weinig...

Anoniem zei

He ik zou liever een olifant zijn dan een mug. Olifanten zijn groter en leven langer.
Nu ben ik wel benieuwd wat je eruit geflapt hebt tegen wie. Hopelijk zijn er geen Brammen bij betrokken. Spreekwoordelijk dan.