maandag 22 december 2008

Relevantie aan de kant.
Ik zal je eens vertellen dat ik deze nacht droomde dat ik in een enge actiefilm rondliep. Ja lopen en liefst zo hard mogelijk, want voor mijn leven. Er waren maar liefst drie giant godzilla's op jacht. In deze vreemde stad waar ik met mijn boezemvriendinnen L&S aan het rondreizen was. Mij leek het wel het veiligst om in een gigantische, sterke kerk te vluchten. Maar de weg naar de kelder vonden we niet en ik werd wakker toen ik niet meer verderkon in een smalle, lage gang die uitliep op een restant van een haardvuurtje in plaats van op een toegang tot ondergrondse veilige havens. Het was echt écht, angstwekkend, angstzweet. Zo'n monsters had ik immers nog nooit gezien (godzilla-dvdtje heb ik niet in huis), groter dan de hoogste torens en die gigantische poten vernielden alles met elke stap.
Altijd word ik wakker midden in die actie. Ondanks de geen-zin in een unhappy ending bleef ik toch nog in mijn bed liggen, niet wetend of er een sequel zou komen of niet. Maar mijn ogen bleven open. De dag vorderde en intussen heb ik al geprint en waar ik nog wel zin in zou hebben, om de dag af te sluiten... is... een blijvend geheim. Het zal toch niet gebeuren, slechts romantische dagdromen om de enge nachtdromen te compenseren.

Een ideaal romantisch achtergrondtrackje: www.myspace.com/meiko en die lyrics als: I know better not to be friends with boys with girlfriends Oh(Oh oh oh oh) ach laat me niet lachen

Geen opmerkingen: