zaterdag 27 december 2008

Ik wil ik wil, wat zowat elke vrouw wil


Plots word ik overmand door een licht verlangen naar een aantal materiële zaken. Dat ik het op dit eigenste moment niet heb over de dslr-camera die aan de top of mijn wishlist staat, kan mezelf verbazen. Ik wil bombastischere zaken, die dat materiële overstijgen en waar een connotatie van zeemzoetige romantiek aan vastkleeft als een brei die plakt als een kauwgom onder je schoen.

Een serenade op gitaar, maar wel eentje waar ik niet van ga kotsen.
Bloemen, oh zeg het met bloemen. Welriekende, geen rozen. Over de romantische top is over de top.

Chocolade, al zeg ik dat maar om een cliché te bevestigen.

Amerikaanse seriedvd's met mooie en oh zo fakelijkende personages in glamoureuze en heerlijke galajurken.

Desnoods obsceen sexy lingerie. En een citytrip naar NYC.


Moest iemand zich geroepen voelen. Laat me dan zeker dringend een boodschap van romantische aard achter. Ontkennen dat je af en toe iets te kort komt in je leven is geen must denk ik dan. Eenzaamheid veruitwendigd in een licht dramatisch kleedje kan bij deze.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lizzie
zeg niet dat ik u nog nooit een citytrip naar NYC heb aangeboden!
Ik zal wat chocola en wat bloemen meenemen woensdag. Die lingerie wil ik wel eens mee gaan shoppen en die dvd's daar wil ik wel eens een marathon mee doen.
En ni vergeten te blokken he!
kus

Anoniem zei

Oh schone blom,

zonder jou voel ik me zo dom

Je bent het lichtpunt in mijn leven,

voor jou zou ik werkelijk alles geven

Verleid mij met uw sexy blik
die geeft mijn body echt een kick

Oe a oh yeah you are
my ever shining star!

Ik zeg niet nee, wel ja en yes
oh jij lekkere prinses