dinsdag 30 december 2008

Zal ik vanavond eens níet met een hele bende jongens op café gaan. Neen. Ik zal wel thuis blijven. Van daten, zoals iemand onterecht suggereerde, komt toch niets in huis. Het is immers een héle groep jongens. Die zijn in hun definitie dus niet datebaar.
Ben ik dus even blij dat ik nog eens een goed, vlot, grappig boek heb ontvreemd in de bib. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat ik het als eerste ter hand neem, dat ruik ik gewoon aan die pagina's. Die humoristische melancholieke depressie die uitgaat van de personages die elkaar toespreken met geschreven woorden, ik houd er wel al van. Ik blijf er voor thuis en als het niet dat excuus wordt dan heb ik nog een hoopje dvd's liggen. Of wat studie/papermateriaal, wat als dat me kan weghouden van een héle bende jóngens.

Geen opmerkingen: