zondag 20 mei 2007

Vallen voor, op, door, in...

De ik-laat-mijn-boeken-vallen-truc, volgens mij onmogelijk als je beschikt over een degelijke rugzak > die moet de deur uit

De ik-val-zelf-wel-in-zijn-armen-truc, iets te direct en stel je voor dat hij een lichtgewicht is en ik een zwaar? Of dat die soms de kop op stekende dosis lompheid mij parten speelt en me een gebroken dit of dat lichaamsdeel oplevert, in het slechtse geval een krakend, brekend hart.

Truc 3: briefjes achterlaten ergens op een of andere plaats, na een voorstel gehoord te hebben dat suggereerde "in zijn broek", sprak dat tot de verbeelding, maar subtiliteit zou ontbreken. Dezelfde persoon met een ander deel van hetzelfde voorstel zei dat het de tekst "jij bent mijn temptation, 0494......" moest bevatten.

Ieders truukendoos zit waarschijnlijk wel vol, halfvol of net ietsje minder dan halfvol. Vandaar niet-clichévolle ideëen die tot uitvoering durven gebracht te worden, moeten -indien aangewend op de juiste manier, tijd en plaats- volgens mij beloond worden. Suggesties zijn welkom. Als ik dan de tijd vind waarop ik op een plaats ben waar degene die zorgt voor het inwendig gerikketikketik ook is, schiet ik in actie!

1 opmerking:

Anoniem zei

zie maar dat ge niet valt VAN uw ladderke volgend jaar! kheb het gemeten he, tis maar 5 seconden verder dan lau as ik niet moet remmen aant kruispunt ;o)