dinsdag 26 februari 2008

Dat ik hier even wat mededeel namelijk

Dat ik aan het eten ben en tegelijk ook weer niet
beleg blijft verlegen in de koelkast liggen
Dat ik aan het werken ben en tegelijk ook weer niet
want dat ik blogs (hoofdtelefoon, pironik, geraakt, vuur) aan het lezen ben

Dat ik mij wel eens afvraag wie dat allemaal zijn
Dat ik mij af vroeg of er hier überhaupt wel eens wat volk passeert
nu ik dat weet rest de vraag: wie zijt gij? want ik ben nieuws-gierig

Dat het leven een vat vol vragen is!
Dat ik opruimen definieer als het verplaatsen van rommel, maar dat nu volledig niet ter zake is.
Dat DAG nu gezegd wordt omdat ik ga werken tot ik pauzeer en dus niet tot de stukken er vanaf vliegen. De poging om een interessant brokje paper op te hoesten over allerhande types filmanalyses wordt hervat!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ik ken u ook niet. ik ben hier ook nog nooit geweest denk ik.
hoedanook, pironik -the blog (en al zeker niet de mens erachter)- should not keep you from harde schrijfarbeid.

Anoniem zei

Ik passeer hier wel regelmatig is. En het is aangenaam lezen. Alleen vergeet ik eigenlijk te commenten. Wat stom is van mij natuurlijk :) maar bij deze...

Annelies zei

dan zijn jullie vanaf nu alletwee officieel sympathiek bevonden, vanwege die comments.
Ik ben er oprecht gelukkig mee. Maar dat geluk kan eveneens versterkt zijn door een cocktail en een gezellige avond.

Slaap! wel! en zacht

Anoniem zei

Ik kom hier langs via de feedreader. En wie ik ben? Nofokking idea. Ik rangschik mijn dvd's op kleur, mijn boeken op genre en mijn cd's helemaal niet. En seffes ga ik naar de Bwards. Gij ook? Kom dan pleaaase eens goejedag zeggen. Ik draag een blauwig jurkje.