vrijdag 21 maart 2008

Galabal"stress"

Het sneeuwt! en toch al weer bijna niet meer

Maar dat is naast de kwestie, hoewel het grote implicaties kan hebben. Straks gaan we immers naar een galabal en wat als de kapsels "totally messed up" zijn vooraleer we veilig en wel op de bus zitten? Het is niet zo dat je dat moet interpreteren alsof ik een kapseldramaqueen zou zijn. Nee, ik ga zelfs nooit naar de kapper. Wat je zelf doet doe je soms gewoon even goed.

En het weer kan haast niet grilliger. In de tijd die verstreek om bovenstaande alinea te schrijven is de sneeuw verdwenen als... als sneeuw voor de zon, maar dan wel een heel flauwe.

Dat rotweer gaat dus plannen in de war sturen, ik voel en merk het nu al. Normaal was ik al lang het huis uit geweest, want ik heb mezelf wijsgemaakt dat ik de stad in moet. Ik moet nog wat dingen regelen, zoals bijvoorbeeld eten voor deze middag en een interview voor een KUL-communicatie-onderzoek-naar-bloggers en dan nog panty's . Normaal zou ik ze broekkousen noemen, zoals de kleine meisjes ze noemen, maar omdat ik het idee net van een vriendin gepikt heb, pik ik tevens de benaming die ze aan die kousen geeft. Bij deze ook sorry voor het geplagieer, maar het het weer heeft weer de bovenhand.

En de plannen zijn al een beetje in de war gestuurd want iemand gaat niet mee -ik kreeg net een telefoontje- maar der kwamen tegelijk weeral allemaal nieuwe plannen opduiken, voor hapjes, tapjes en wederom kapsels.
Die CHAOS, ik houd er toch van!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ik zeg ook broekkoussen, snol! maar panty's klinkt net dat ietsje sjieker, plagieerder ;-)

Anoniem zei

Ge hebt over mij geschreven! En ook over liza :p Als ik dat hier op tijd had gelezen dan hadk de vraag nemeer moeten stellen :D
En huisstofmeid is fan van worlds apart! mihi x

Anoniem zei

Ik zeg toch nog steeds kousebroek. Panties klinkt zo deftig. En vandaag schijnt de zon!! See you soon x

Anoniem zei

WAS fan van worlds apart, WAS...