woensdag 12 maart 2008

kleine plannen, halfdrukke agenda

Gisteren heb ik een namiddag gespendeerd aan het pimpen van een stoel (had ik maar een foto!). Toen ik de avond voor gisteren meer woelde dan sliep, wenste ik al vurig dat er toch wel zéker gouden verf - ik zit in mijn "gouden periode"- aanwezig moest zijn. En zo geschiedde. Het resultaat > onbescheiden, zeer chique!
Dan 's avonds na een kort pitstop aan L.'s kot en de eerste blik op "ons boekske" van de sociale wetenschappen en vervolgens een korte verkenning van het fakbarterrein.
De verdere plannen van de week zien er ook niet mis uit: deze avond InterFacultairSongfestival in het depot, morgen een existenzfeestje aan de Leuvense vaart.
De tijd daartussen zoekt nog om een invulling, waarbij er een negering van de "echt dringende zaken" kan optreden.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

U schrijft dus voor de polstok. Dan hebben we zeer zeker gezamelijke kennissen, Ik weet wie, zoek jij maar uit...

Anoniem zei

Bon, moest je mijn blog van in het begin hebben gevolgd moest je weten dat ik wel in het eerste zit maar eigenlijk in het derde moet zitten. Ik ga ervan uit dat jij in het derde zit, ik ben er zelfs vrij zeker van want je hebt het mij in 1 van je commentaren ergens onrechtstreeks verteld. De prijs die te winnen valt is eeeuh een drankje in politika als je het tegen dinsdag weet?

Anoniem zei

Ik ben L., klopt da? :p En WIE is hoofdtelefoon?? Nu wil ik da weten!