dinsdag 1 april 2008

moptje


Ik stelde de vraag al niet meer "is dit de mop?", ik HOOPTE ganser harte, "dit is de mop!" ik heb hem ontdekt!
Ik doel hier op het nieuwsitem van 13 uur, kostbare nieuwstijd die 'verspild' wordt aan Sylver "van de succesvolle dj Wout". Kan er een andere oorzaak zijn dan de nieuwswaarde dat Sylver een nummer mag componeren dat gerelateerd
zou kunnen worden aan de olympische spelen, ik denk já, ik denk het is gelukkig 1 april. Nu, moest het waarheid zijn, ook goed voor mijn part. Dan zou ik eerder denken die arme journalist, Bram Callens, werd weer eens ingeschakeld voor een van de lichtvoetige nieuwsstukjes. Nu ja, het zou me niet verbazen moest het allemaal echt zijn en moest het helemaal aan mij liggen dat ik het niet kan vatten, dat het eerder Rode Loper-waardig is -overigens ook een zéér leuk programma :)- staat hoe dan ook vast.
Ik ben benieuwd hoe hard ik er naast zal zitten

2 opmerkingen:

Anoniem zei

en? was het een mop?

Annelies zei

bij mijn weten niet.
Laten we het in het midden houden.
Dat ieder erover denkt wat hij denkt
ook al is het Sylver, ook zij blijven
relatief!