dinsdag 8 april 2008

Zeg maar kinky

Ik ga er niet té fanatiek voor door hier twee berichten op één dag te posten.
Vooral aangezien voorgaande, diepgaande, proëzie niet gesignatuurd is door mijn signatuur.
Een record is sowieso gebroken bij dit razend hoge tempo van posts.

Op zich is er niet veel nieuws onder de zon, behalve dan de zon die stilaan aanwezig is. Hopelijk staat ze onder toezicht van een streng pinsysteem dat haar harde werkdagen zal laten kloppen. Dan kunnen wij lekker zonnekloppen. Zeer interessant naar het schijnt, maar ik zou mijn bron nog eens moeten uitpluizen, want de zon op je bol produceert bepaalde stoffen die ervoor zorgen dat ge u goed voelt. In de zin van goed, zoals verliefd. Het wordt dus tijd om een zonnekloppartner te vinden en vervolgens te hopen dat die zon stand houdt, zodat het gesmeden partnerschap zou kunnen standhouden. Want dat wordt slechts gesmeed wanneer de zon heet is.

Eigenlijk wou ik focussen op hoe een goede dag deze dag wel niet is! Die ik-voel-me-goed-stofjes worden al geproduceerd. Een middagmaaltijdje in de clichématige Werf, driewerf boe(ra). Een koud terras met (de onlangs) in de schijnwerpers staande terrasverwarmers. Vandaaruit richting het in praktijk zetten van ons dessert-drie-uurtje: aardbeien, sinaasappel en straciatella, is een goede combinatie waarvoor ge niet eens een duur combi-ticket nodig hebt. En dat het gras groener was aan de overkant van de werf staat vast, zelfs de zon was geler en warmer.
En we kregen een zonnesteek, ontegensprekelijk. Dat leverde gekke bekken(foto's) en een namiddagje gezwets over allerhande KINKY dingen op. Daarbij was de toon gezet, de toon was voordien in tijden niet zo kinky. Denk dan niet meteen aan te kinky dingen zoals okselneuken (werd vermeld door een verwoede GoedeleleleLezer), maar eerder aan de ruime lading die het woord kinky kan dekken, tenminste bij vrije interpretatie. Van dan af was het woord kinky zeer polyvalent in gebruik, zeg maar multifunctioneel, een alledaagse standaard in die kleine vriendinnenkring.

1 opmerking:

Anoniem zei

Een nieuwe lente, een nieuw woord: Kinky!
jaja, ik kan het beamen: dat was een namiddag zoals een namiddag moet zijn:); eerst en vooral door het gezelschap uiteraard, maar mss toch ook wel voor een groot deel door de lente die er langzaam maar duidelijk probeerde aan te komen, en ja, dat zorgt dan voor vreemde invallen, zoals het woord kinky te pas en vooral ten onpas beginnen te gebruiken, zodat de betekenis niet meer helemaal duidelijk is, in elk geval is het een vrolijk woord, dat past bij een heel vrolijke dag!