dinsdag 12 augustus 2008

Eentje uit het zichzelf-voorliegende hart

Alles gaat goed? De spanningsboog zag er mooi uit, hij was in volle actie van aantrekken en laten afwachten. De climax was aanwezig, maar elke logica weet dat er daarna een iet of wat matigende anti-climax op de loer ligt. Ik houd mezelf gedeeltelijk weg daarvan door "het niet te weten" of niet te willen weten. "kweet nie" weet ik vaak, daarom dat het vaak uitgesproken wordt. Zonet sprak ik nog even iets meer uit dan dat, een ik weet niet maar ik zou wel eens willen weten of gij het weet.
Afwachten welke richting die boog opgaat, of afgaat.
What comes up, must come...

Up, up tempo, op tempo. De up ligt nog maar een vierentwintig uur van ons verwijderd. Wij, vriendschappen gaan immers naar het meer dan welkome afleidingsmanoeuvre Pukkelpop 2008.
Ik denk dus even niet dat ik daar niet aan mag denken, waardoor er 'daar' wel aan gedacht zou worden.
Ik denk dus volop wel aan welke groepen op mijn wishlistprogramma worden gemarkeerd, bekritiseerd tot eurosongshit, of als het al eens wat positiever mag tot Folky baardkerel lijkend op Great Lake Swimmers of simpelweg gewoon 'tof'.

Ziezo
Of er een afterrockverslag volgt, "kweet nie", zal samenhangen met mijn kortetermijngeheugen, de overrompeling aan goede muziek en goede alcohol. Klinkt eerder als een 'neen'. Maar daar zijn we nog niet achter.

Salut

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Over welke spanningsboog jij het zoal hebt, dat weet niemand.. maar de afgelopen 2 dagen pp waren toch meer een ontspanningsboog... Van Rozijn tot aiki supernoodles.. allemaal hoogtepunten van formaat! Als pp het muzikaal orgasme van pisblom is, dan stond de wei daar mooi in bloei gisteren :-) Maar goed, laat deze flauwe mopjes zoals je ze van mij gewend bent de concentratie niet verslappen, want ik eis een paragraaflang verslag (behalve van boyse noize, want die knallen door mijn stereospeakers op dit moment - het moet gezegd: ijzersterke set)
Hopelijk kan je morgen met volle gamellen genieten van a weekend in the city of Kiewit!
Daag

Anoniem zei

Het enige vermeldingswaardige van pukkelpop 2008 is dat ik editors gemist heb, en ge hebt gelijk, hij zag er nog 10x b(h)eter uit dan vorig jaar, damnit!

En de pannenkoeken ook natuurlijk.

En al de rest ook.

Woooehoow volgende keer weer?