woensdag 20 augustus 2008

Sprongplank

Ik heb een sprong genomen. Of allesinds al een aanzet tot een sprong genomen. Heb ik me zonet aan een strategische carrièrezet gewaagd ? Ik denk het wel en daar word ik nu eens zo opgefokt happy van. Wat niet wegneemt dat ik wéét dat het nog maar een aanzet is, dat ik ondanks het springen voor een sprong dus toch nog steeds met beide voeten aan de bodem blijf. Te vroeg victorie kraaien is immers te vroeg en dus dom. Wat ik wel zo hipperdehipperdehip (opgefokt!) cool vind, is dat ik durf. Ik durf wel eens. 'Ja!!' en ik slaag wel vaker dan eens.
Nu kan ik dus lekker ongeduldig nieuwsgierig in mijn mailbox zitten spieden en turen.

Mijn vaagheid is het gevolg van de ongewisse zekerheid. Eat that.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Komaan, je maakt me zo nieuwsgierig!

Anoniem zei

Een 'thuis' vervolgcarrière of wat?
Gij gaat zeker Lien Van de Kelder vervangen! Of toch voor Matroesjka's gegaan zoals waarschijnlijk het merendeel van het mannelijk publiek u had aangeraden. Eather way, welke carrière je ook ambieert, suc6 ermee !

Anoniem zei

!? watsgebeurd !?

Annelies zei

een onprofessionele lay-outwijziging? Dat komt er van met die verdomde vakantie.